صفحتنا علي فيسبوك

انا مخنوق يا جوجل ايه الحل

41

انا مخنوق يا جوجل .. هو ده الحل


مخنوق زهقان مكتئب .. يبقى هو ده الحل ..
مجموعة من النكت الحلوة تغير لك مود الزهق والاكتئاب



زوجة مصرية اصيلة بعتت رساله لجوزها على الموبايل تقول له هات معاك دواء للحرارة عشان بنتك حرارتها عالية وصاحبتك (هند) عندنا و بتسلم عليك.
رد عليها وقال لها : مين هند ؟
قالت له : بس كنت باتأكد إنك حتقرأ الرساله ... يالا ما تنساش الدواء
قال لها : انا برضه كنت مستغرب لان هند معايا
قالت له : معاك فين ؟
قال لها : في الصيدلية  !!
قالت له : خليك عندك انا جايه ما تتحركش .
لما وصلت لم تجده و اتصلت به وقالت له : انا عند الصيدليه ، انت فين ؟
قال لها : انا في الشغل وطالما وصلتي للصيدلية ماتنسيش تشتري الدواء


واحد مسطول فى يوم فرحه ، بعد ما الفرح خلص والمعازيم مشيوا ، دخل شقته لقى العروسة قاعدة .. قال انا كنت متأكد انهم فى الهيصة دى هينسوا حد .



مرة واحد مسطول مائي فى الشارع قابلته عربية شرطة ، الضابط قال له اركب ، رد المسطول بس انا اللى اسوق .



مدرس سأل طالب غبي
المدرس : ادخل كلمة (سكر) فى جملة مفيدة .
الطالب : شرب الشاي فى الصباح .
المدرس : بس الجملة دى ما فيهاش كلمة سكر .. فين كلمة سكر !!
الطالب : فى الشاي




واحد أعمى ( بس حظه فقري ) خبط وهو ماشي في جدار رجع له نظره ، قام من الفرحة يتنطط راح اتشل .



واحد مسطول سهران مع صاحبه بيقول له : مش عارف ليه عود الكبريت ده مش بيولع مع انه لسه مولع من شوية !!!



اثنين اصحاب مساطيل على طول .. الاول سأل الثاني انت عندك كام سنة رد عليه 25 سنة .. بعدها بسنوات الاول سألأ الثاني انت عندك كام سنة رد عليه 25 سنة .. الاول قال له انت من سنين قلت لى 25سنة وبعدها بسنين برضه قلت لى 25 سنة .. 
الثاني رد عليه وقال له :- ما هي كلمة الرجالة واحدة مش بتتغير .


التعليقات

  1. الردود
    1. ليه العربيا ليها اربع كوتشات

      حذف
    2. الحل الوحيد ان الوتحد يذكر ربنا

      حذف
  2. الردود
    1. ههههههههههاي موتونا من الضحك الله عليكم يامصرين

      حذف
    2. مين ادها حلاوه من سره عام ساءته أعوام

      حذف
  3. مجموعه النكت كانت رائعة جدا
    شكراااا

    ردحذف
  4. بشكرك انك حاولت افرحوا بس المشكله مش فى الضحكه طول اليوم ممكن تضحك على اى موقف المهم انها تبقى طبعه من قلبك ( واعرف ان محدش يخرج من المواد ده او لحظه اليائس وأننا على السرير يتعافر ان النوم يجى وتستنا تأنى يوم بفارغ الصبر علشان يعدى عندها تذكر كل من تخلى عنك؟ومن استخصر السؤال مالك؟ومن يقول انا وقف جنبك وترا الشماته فى عينيه؟عندها أعلم أنك وحدك وانت فقط من سيقرر أما ان تسقط😁بيضحك الجميع او تصمد وتقف مره أخرى فيموتون😬بغيظهم وانت وقتهالن تشقق عليهم) قل لمن أنتظر سقوطه سوف تنتظر الدهر كله؛؛؛؛؛؛؛؛ اخوكم سعيد

    ردحذف
  5. بس الواحد برده لسه فلسان

    ردحذف
  6. شكر جدا بجد والله كنا مخنوقه اوووي بس دلوقتي لا الحمدلله

    ردحذف
  7. انا نور وذهقان جدا وحاسس ان قرفان ومحتاج حاجه تبستني او تفرحني بقي طريقه حتي انا جبت نكت واغاني ومفيش فيده حد يساعدني اخرج من الحاله دي ازاي

    ردحذف